R.I.P <3

Gun Ingegärd Norman

1942.08.22 - 2006.06.05

 

Saknaden är STOR !

 


Kommentarer
Postat av: Annettte Nystedt

Gun är min moster och min extramamma, jag saknar henne enormt mycket. När det var jobbigt och livet var svårt kunde jag alltid ringa till henne och prata en stund så kändes det alltid mycket bättre sen. Det var hos henne jag fick baka bullar själv, bada Ricki Ticki, deras tax och ge honom medicin, hon trodde på det jag gjorde och det gav mig självförtroende och fick mig att växa. Hennes intresse för blommor fick mig intresserad för allt som växer. För mig har hon varit en ledstjärna på livets hårda och krokiga väg och hon har gett mig kärlek att växa till en empatisk och positiv människa. Saknar dig gun och kommer aldrig förstå att du är borta.

Nettan

2009-09-11 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0