Kom tillbaka till mig

Snälla jag förstår fortfarande inte att du är borta, vet inte va jag ska ta mig till.
jag vill ha dig i livet, vill ha din värme och din kärlek. Kunna ringa dig när jag vill prata av mig..
Varför, varför va du tvungen att lämna mig för tidigt ?!

Jag sitter på kvällarna när Robert sover och pratar med dig. Bara för att känna att du fortfarande finns hos mig, finns inte så mycke annat jag kan göra just nu..
Jag vill vara nära min familj, min släkt.. Jag vill ha er alla hos mig, vill bara kramar om er och berätta hur mycke jag saknar er och hur mycket jag verkligen älskar er !
Vet inte hur mycke och hur ofta jag setat och gråtit på kvällarna för att jag vet att jag inte får träffa dig nå mer..
Jag saknar dig som fan ! skulle göra vad som helst för att få ha dig vid liv, att få känna din värme och kärlek..
Vet inte vart jag ska få all ork ifrån, glöden att vilja kämpa igenom allt.. jag har knappt kontakt med farfar längre och de gör så otroligt ont i mig att jag inte knappt pratar med honom.. vill att allt ska vara som de brukar, när jag åkte hem till er i Jordbro, vi satt och prata och myste..

Kan inget annat än att säga att jag saknar dig och älskar dig så otroligt mycket !

Ditt äldsta barnbarn

Kommentarer
Postat av: Nettan

GUN, fick just höra att Angelica ska bli mamma i sommar. Åhh vad jag önska att du kunnat få uppleva denna stora underbara nyhet. Tänk om jag kan bli samma stöd för Angelica som du var för mig. Du var den första som trodde på att det skulle gå bra när jag väntade Sofie och som längtade efter ett litet underbart knyte. Jag kommer aldrig glömma den dagen när du sa att du trodde att det var en tjej jag bar i magen och att du reda varit och sett ut en klänning du tänkte köpa till henne.Alla andra sa att de inte trodde det skulle hålla och nu har vi, Dick och jag, varit tillsammans i 29 år och 5 dagar, det är väl inget dåligt förhålande...... Jag saknar dig så Gun.....LOVE YOU, Nettan

2009-12-05 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0