av Sussi Norman

Sitter på jobbet och läser på den här sidan och tårarna rinner. Ler genom tårarna åt dina minnen, Anette. Ricky (taxen). Visst river det upp smärtsamma minnen. Kan plocka fram klockrent varje sekvens när du, pappa, ringde den 5 juni 2006 ca halv åtta på morgonen. 5 dagar efter min 40-årsdag och din pensioneringsdag. 2 dagar efter festen. Vilket glädjer mig oehört att nästan hela släkten, familjen var samlad då. Varje helg tänder jag och Michael ett ljus i trädgården för mamma och M´s pappa (som gick bort nästan på samma sätt som mamma den 8/8). ÄLSKAR DIG; MAMMA

/ Sussi 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja nu är det snart jul och vi samlas som vanligt här i Fagrasjö. Vi tänder mycket ljus och jag tänder alltid ljus för de personer jag älskar och som inte finns med mig längre. På juldagen vill flickorna gå i julottan i år så det blir till att stiga upp kl.3 på morgonen men vad gör man inte för dem man älskar.

Tyvärr Sussie kan jag oxå minnas klockrent varje minut och hur jag kände det när Dick ringde mig på morgonen och hans förtvivlan över att vara i småland och inte finnas hos oss som var i STHLM. Jag kommer aldrig glömma Stefans röst när jag ringde honom för att kolla att det stämde att Gun gått bort, eller mammas röst när jag ringde hem till Gun och Leif och det var hon som svarade, den smärtan går inte att beskriva som jag hörde i hennes röst.......Lilla mamma.....Älskar dig!!!!!!



Nettan

2009-12-14 @ 08:35:24
Postat av: nathalieh

fin blogg!

allt bra med dig? :)

2009-12-17 @ 19:58:40
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0