av Sussi Norman

Hej mamma och först av allt vill jag önska dig och Achim en god fortsättning på julen. Julen gick ganska bra trots att smärtan e dubbel nu när vi även har mist Achim. Brukar ju alltid gå till minneslunden här i Ösmo, men sen vi köpte en lykta och satte i trädgården, så känns det som att ni alltid är nära oss här hemma. Nu börjar tårarna rinna som vanligt. Tidigare ikväll, så kände jag hur du "pockade" på min uppmärksamhet. Kanske ville du inget speciellt, men du finns för alltid närmast mitt hjärta. Jag gissar nog att du och Achim sitter där uppe o med ett varsitt glas rött och vakar över oss alla, men snälla mamma, släng ett extra vakande öga över Angelica. Hon behöver dig nu och sen i sommar. Kram/din dotter

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Moster, skickar bara en liten hälsning till dig där du är, bland alla blommor och änglatrumpeter. Ska snart laga middag men kände att jag ville skriva lite om hur mycket vi saknar dig och att jag önskar jag fick träffa dig en gång till bara för att krama dig. Men jag ska krama Angelica nu när hon väntar liten och försöka vara hennes stöd, hoppas vi ses snart bara. jag ska ju till göteborg i maj med Bennis klass så då får jag träffa henne i alla fall, kanske tar tåget dit tidigare i vinter, får se.

Många kramar skickar jag till dig, vart du än är älskade moster. Nettan.

2009-12-28 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0