Av Annette Nystedt ♥

GUN, fick just höra att Angelica ska bli mamma i sommar. Åhh vad jag önska att du kunnat få uppleva denna stora underbara nyhet. Tänk om jag kan bli samma stöd för Angelica som du var för mig. Du var den första som trodde på att det skulle gå bra när jag väntade Sofie och som längtade efter ett litet underbart knyte. Jag kommer aldrig glömma den dagen när du sa att du trodde att det var en tjej jag bar i magen och att du reda varit och sett ut en klänning du tänkte köpa till henne.Alla andra sa att de inte trodde det skulle hålla och nu har vi, Dick och jag, varit tillsammans i 29 år och 5 dagar, det är väl inget dåligt förhålande...... Jag saknar dig så Gun.....LOVE YOU
/ Nettan

Kommentarer
Postat av: leif norman

Det var jobbigt att läsa, fick läsa om flera ggr för att texten blev suddig,samtidigt var det fint att läsa det ni har skrivit saknaden efter Gun det är nu 3 1/2 år sen hon gick bort.Det har gått bättre och bättre men bra blir det aldrig.Jag är kanska nöjd med mig själv att har flyttat,fått det bra här i högsjö.Kram på er alla,/leif

2009-12-07 @ 13:14:23
URL: http://www.ripfarmor.se
Postat av: ida

super fin blogg du har, titta gärna in på min och komentera mycket det hade jag tyckt vatt skoj och för höra vad du tycker :).

Vad gör du? =)

2009-12-14 @ 19:13:10
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0